کلیدواژه تجربه برند / (36 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بایسته توسن، محمد ؛ زرین نگار، ندا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (10 صفحه - از 424 تا 433 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندعشق به برندتجربه برندانطباق با سبک زندگ
-
2.
نویسنده : موسوی تیله بنی، سیده رقیه ؛ زمانیان، علیرضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحه - از 935 تا 945 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندبازاریابی حسیتجربه برنددلبستگی عاطفی
-
3.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
4.
نویسنده : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (27 صفحه - از 85 تا 111 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی اخلاقیروابط برند و مشتری
-
5.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
6.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحه - از 337 تا 365 )
کلیدواژه ها:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
7.
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
-
8.
نویسنده : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ نویسنده مسئول : سید عامری، میرحسن ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:درگیرکردن مشتریتجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشی
-
9.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
10.
نویسنده مسئول : چراغی، حامد ؛ نویسنده : گرجی زاده، داود ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 23 (11 صفحه - از 262 تا 272 )
کلیدواژه ها:مشتریبرندارزش برندتجربه برندتبلیغات دهان به دهان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (12 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (2 مقاله)