-
1.
نویسنده : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (27 صفحه - از 85 تا 111 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی اخلاقیروابط برند و مشتری
نویسنده : صادقي، تورج ؛ سعادت مجد، مليحه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 7 (27 صفحه - از 85 تا 111 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی اخلاقیروابط برند و مشتری