مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
نشریه گردشگری شهری 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 3 |
الف 3 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
2.
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ استیری، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 220 تا 241 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیفرسودگی عاطفیسرپرستی سواستفاده گرانهطفرهروی اینترنتی
-
3.
نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1402 - شماره 69 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 105 تا 134 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیهیات مدیرهکسب و کارهای خانوادگی
-
4.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
5.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 211 تا 237 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرند مقصداعتلای برندبرند مقصد گردشگریگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
6.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 211 تا 237 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
7.
نویسنده : هرندی، عطاءاله ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:گردشگری شهری»بهار 1396، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 87 تا 98 )
کلیدواژه ها:توریسم درمانیگردشگر سلامتاستراتژی تئوری داده بنیاد کلاسیکگردشگر پژشکی