پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : رجبی فرجاد، حاجیه ؛ نویسنده مسئول : ترابی، محمدامین ؛
(30 صفحه - از 13 تا 42 )
کلیدواژه ها:فراترکیبادراک دردادراک لذتبازاریابی لذتفراترکیب بازاریابیدردلذتبازاریابیمحصولمصرفکننده
-
نویسنده مسئول : جلال زاده، سید رضا ؛ نویسنده : افرا، محمودرضا ؛
(28 صفحه - از 43 تا 70 )
کلیدواژه ها:امیدوسواسخریدبازیوارسازیدرگیری مشتریمشتریکاربرانمشتریان
-
نویسنده : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نادری بنی، محمود ؛
(30 صفحه - از 71 تا 100 )
کلیدواژه ها:آنتروپی شانونبازاریابی سبزفراترکیبمسئولیت اجتماعی شرکتسبزنماییمحیطمحیط زیستمحصولاتمصرفکنندگانمحصولات سبزشرکت ها
-
نویسنده : ماستری فراهانی، محمد ؛ رضوی، سید محمّد فؤاد ؛ ملایری آشتیانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : بختیاری، حسین ؛
(24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشه بندیبخش بندی بازارمحصولات ارگانیکبخش بندی مشتریان بالقوهمصرفمشتریانمواد غذایی ارگانیک
-
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
(28 صفحه - از 125 تا 152 )
کلیدواژه ها:مزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیقصد خرید مشتریانمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
نویسنده : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
(31 صفحه - از 153 تا 183 )
کلیدواژه ها:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
(34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل