پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ رحیمی، مریم ؛
(15 صفحه - از 13 تا 27 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتینگرششناخت اجتماعیرضایتمندی مشتریفستفودتبلیغات توصیهای (شفاهی)
-
نویسنده : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
(20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ هادی زاده مقدم، اکرم ؛ سلیمی پور، سیروس ؛
(19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهگردشگرتصمیم سفرتبلیغات توصیهای
-
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
(17 صفحه - از 69 تا 85 )
کلیدواژه ها:برند چینیعوامل موثر بر برندگریزینگرش به برندگریزیقصد برندگریزی
-
نویسنده : مومن، مجید ؛ قره چه، منیژه ؛ قنبرزاده، رضا ؛
(15 صفحه - از 87 تا 101 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیتعهد مستمرقصد خرید مجددارزش درکشدهکیفیت درکشدهارزش ویژه درکشده
-
نویسنده : صنایعی، علی ؛ میرمهدی، سیدمهدی ؛ صالح زاده، رضا ؛
(15 صفحه - از 103 تا 117 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری برنداشتیاق برند
-
نویسنده : موتمنی، علیرضا ؛ رستگار، عباسعلی ؛ همتی، امین ؛
(20 صفحه - از 118 تا 137 )
کلیدواژه ها:کاراییرضایت مشتریسودآوریمدیریت ارتباط با مشتری
-
نویسنده : رهشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
(19 صفحه - از 138 تا 156 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز
-
نویسنده : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
(19 صفحه - از 157 تا 175 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
نویسنده : هشیوار، رقیه ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مرادی، محمود ؛
(18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:طنزتبلیغاتقصد خریدگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاریادراک از طنز