کلیدواژه قصد خرید مجدد / (69 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شیبانی، طناز ؛ جماعت، تابع ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (12 صفحه - از 337 تا 348 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددرضایت مشتریان از برندتجربه مشتریانهم آفرینی برند
-
2.
نویسنده : جعفري، حليمه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1402، دوره جدید - شماره 4 (17 صفحه - از 287 تا 303 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجدددرگیری مشتریرفتار جستجوگرانهتعاملات مشتری – برندتعاملات مشتری – مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : رزم خواه، یاسر ؛ نویسنده : گنجی پور، سید رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (16 صفحه - از 561 تا 576 )
کلیدواژه ها:شهرترضایتاعتمادتبلیغات شفاهیکیفیت اطلاعاتقصدخرید مجددشرکت علی بابا
-
4.
نویسنده : آرمان نژاد، نفیسه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (15 صفحه - از 3395 تا 3409 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهقصد خرید مجددصداقت برند
-
5.
نویسنده : غفوریان مظلوم مقدس، مهدی ؛ غلامپور، الهه ؛ مومنی، محمدجواد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (21 صفحه - از 310 تا 330 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریتصویر برندقصد خرید مجددتجربه مشتریمشتریمشتریانتصویر
-
6.
نویسنده مسئول : عبدالملکی، حسین ؛ نویسنده : نوروزی، علی ؛ زکی زاده، سید بهادر ؛ خلیفه، سید نعمت ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1402 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 87 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتریکیفیت وبسایتخرید الکترونیکیقصد خرید مجدد
-
7.
نویسنده مسئول : گنجی، فرید ؛ نویسنده : محمدی، سردار ؛
مجله:مدیریت دانش در ورزش»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 رتبه A (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 112 تا 128 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهوفاداریقصد خرید مجددشعف مشتری
-
8.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
9.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛ پلمه، حسین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (17 صفحه - از 3169 تا 3185 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیرضایتمندی مشتریقصد خرید مجددعوامل فناوریتبلیغات توصیهای
-
10.
نویسنده مسئول : میر، علی ؛ نویسنده : احمدی مطلق، حسام الدین ؛ صادقی، ایمان ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری رتبه ملی (12 صفحه - از 28 تا 39 )
کلیدواژه ها:خرم آبادبازاریابی رابطه مندقصد خرید مجددفروشگاه زنجیره ای
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (12 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (5 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)