کلیدواژه درگیری مشتری / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عباسی مبارک آبادی، رضا ؛ سیدامیری، نادر ؛ نویسنده مسئول : خانلری، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 59 تا 86 )
کلیدواژه ها:ساختار دانشدرگیری مشتریبیبلیومتریک
-
2.
نویسنده مسئول : احمدزاده، سمیه ؛ نویسنده : طبائیان، ریحانه السادات ؛ شهرستانی، پردیس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 137 تا 159 )
کلیدواژه ها:قصد خریدآواتاردرگیری مشتریمتاورسهویتیابی مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : اکبری، مهسا ؛ نویسنده : بیگدلی، مصطفی ؛ چارستاد، پروانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 ، الف (وزارت علوم (25 صفحه - از 302 تا 326 )
کلیدواژه ها:درگیری شناختیدرگیری مشتریبازی کاریدرگیری اجتماعیدرگیری احساسی
-
4.
نویسنده : جعفري، حليمه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1402، دوره جدید - شماره 4 (17 صفحه - از 287 تا 303 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجدددرگیری مشتریرفتار جستجوگرانهتعاملات مشتری – برندتعاملات مشتری – مشتری
-
5.
نویسنده : طبائیان، ریحانه السادات ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 195 تا 213 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجدددرگیری مشتریبازی پردازیکیفیت خدمات الکترونیک بازی پردازی شده
-
6.
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : خانجانی، بهزاد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 ، A+ (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 17 تا 39 )
کلیدواژه ها:استراتژی مدیریت دانشتوسعه محصول جدیدمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریکارآیی محصول جدیدمشارکت مشتری
-
7.
نویسنده مسئول : جلال زاده، سید رضا ؛ نویسنده : افرا، محمودرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 43 تا 70 )
کلیدواژه ها:امیدوسواسخریدبازیوارسازیدرگیری مشتریمشتریکاربرانمشتریان
-
8.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 184 تا 217 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
9.
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 53 تا 81 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتواوفاداری به برندرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندمشتریمشتریانهـابـابانکاطلاعاتدرگیری مشتریبـه
-
10.
نویسنده : صیامی، سحر ؛ گریمر، مارتین ؛ مارتین، آنجلا ؛ نویسنده مسئول : گرجی، محمدباقر ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»پاییز 1399 - شماره 35 ، ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 105 تا 137 )
کلیدواژه ها:رفتار انطباقیسرمایه روانشناختیدرگیری مشتریجو امن روانی-اجتماعیرفتار پیشگامانه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)