کلیدواژه Brand experience / (34 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Seifollahi، Naser ؛ Dehghani Ghahnavieh، Adeleh ؛
مجله:International Journal of Business and Development Studies»July 2024, Volume 15 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:Brand experienceBrand Value CongruenceCustomer-Brand EngagementCustomer-Brand IdentificationTourism Brand Productivity
-
2.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهتجربه برندمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
3.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 13 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
4.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحه - از 337 تا 365 )
کلیدواژه ها:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
5.
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
-
6.
نویسنده : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ نویسنده مسئول : سید عامری، میرحسن ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:تجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشیدرگیرکردن مشتری
-
7.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
8.
نویسنده : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجله:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندشهرت برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
9.
نویسنده مسئول : Soofian، Mohammad ؛
مجله:Open Access Journal of Resistive Economics»Autumn 2023, Volume 10 - Number 4 ISC (11 صفحه - از 64 تا 74 )
کلیدواژه ها:Brand experienceBrand IdentitySocial network marketingelectronic word of mouth (eWom)
-
10.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : درویش، فاطمه ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری