کلیدواژه درگیری برند / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سیف اللهی انار، ناصر ؛
مجله:مطالعات جغرافیایی نواحی ساحلی»پاییز 1402 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:استان مازندرانرسانه های اجتماعیریسک ادراک شدهقصد بازدید مجدددرگیری برندگردشگریقصدبازدید مجدد از مقصد گردشگریکرونا
-
2.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
3.
نویسنده مسئول : خدامی، دکتر سهیلا ؛ نویسنده : نوروزی، حسین ؛ آقامولایی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (53 صفحه - از 85 تا 137 )
کلیدواژه ها:عشق به برندجنسیت برنددرگیری برندرفتار شوق محوربرنـدجنسیتبرنــدمصـرفبـه
-
4.
نویسنده : باقری، مجتبی ؛ سعیدآبادی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : صبّار، شاهو ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (50 صفحه - از 53 تا 102 )
کلیدواژه ها:بازی وارسازیدرگیری برنددادههای ذهنیدادههای عینیمکانیکهای بازی وارسازیبـابـازیوارسـازیبــاهـاآمیختگیبــازیوارســازی
-
5.
نویسنده : امینیان، مقداد ؛ روح الامینی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : باقری، سید محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 199 تا 224 )
کلیدواژه ها:سلامت برندمحرکهای تجاری اجتماعیدرگیری برندنگرش نسبت به مقام برندشرکت کاله