زمستان 1402 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : محجوب، حسین ؛ کردناییج، اسدالله ؛ اسماعیلی نسب، مریم ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
(23 صفحه - از 27 تا 49 )
کلیدواژه ها:مدل مزاج و منش کلونینجر (TCI) (Temperament and Character Inventory)ناسازگاری شناختی پس از خریددرگیری ذهنی مشتری
-
نویسنده مسئول : طالاری، محمد ؛ نویسنده : خدایاری، مهسا ؛
(18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بینالمللفراترکیببازاریابی استراتژیکشرکتهای جهانزادبازاریابی جهانزاد
-
نویسنده : عرب احمدی، حامد ؛ نویسنده مسئول : وکیل الرعایا، یونس ؛
(27 صفحه - از 69 تا 95 )
کلیدواژه ها:فراترکیبدلفی فازیبرندسازی نوستالوژیکدیمتل فازی و تحلیل شبکۀ فازی
-
نویسنده مسئول : هندیجانی، روزا ؛ نویسنده : مصلح، فاطمه ؛ کیماسی، مسعود ؛
(17 صفحه - از 97 تا 113 )
کلیدواژه ها:محیط زیستردیابی چشمرد پای کربنبرچسب سازگار با محیط زیستروش تحقیق آزمایشگاهی
-
نویسنده : فرهنگ، ساحل ؛ نویسنده مسئول : پیری، مرتضی ؛
(21 صفحه - از 115 تا 135 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازاریابیجهتگیری دیجیتالقابلیتهای بازاریابی دیجیتالکسبوکارهای مجازی کوچک و متوسط
-
نویسنده مسئول : احمدزاده، سمیه ؛ نویسنده : طبائیان، ریحانه السادات ؛ شهرستانی، پردیس ؛
(23 صفحه - از 137 تا 159 )
کلیدواژه ها:قصد خریدآواتاردرگیری مشتریمتاورسهویتیابی مشتری
-
نویسنده : جلال نیا، راحله ؛ نویسنده مسئول : حامدی، ارکیده ؛
(21 صفحه - از 161 تا 181 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختهارتباطات بلندمدت خریدار-فروشندهمنطقههای آزاد تجاری