زمستان 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
-
نویسنده : بدیعی، فرناز ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دیده خانی، حسین ؛
(12 صفحه - از 25 تا 36 )
کلیدواژه ها:استان گلستانفرایند تحلیل شبکه ایگردشگری پزشکیتوسعه گردش گریتوسعة گردشگری پزشکیبیماردرمانی
-
نویسنده : محمدی فر، یوسف ؛ روستا، احمد ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛
(16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها:مدیریت شهریگردشگری شهریبازاریابی مکانبرندآفرینی شهریمدلگردشگریمصاحبههاپژوهشمفاهیمشهروندانهویت
-
نویسنده : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
(14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها:خصومت مشتریتمایل به تحریمکدورت پایدارکدورت موقعیتیعربستان سعودی و امارات متحده عربیکدورتمدل
-
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ صادقی، فرشته ؛
(22 صفحه - از 67 تا 88 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیمدیریت برند داخلیتمایب به ماندنینگرهای شغلیکارکنانلنگرهای شغلیمدیریتتمایل به ماندنسازمانبرند داخلیپژوهش
-
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
(18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
-
نویسنده : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ نوع پسند اصیل، سیدمحمد ؛ کاظمی، امید ؛
(18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازارفعالیت های بهره برداری بازارفعالیت های اکتشاف بازارمشارکت با تامین کنندهعملکرد بازار شرکتمشارکتپژوهش
-
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ کریمی قهفرخی، سمیرا ؛
(16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:ریسک پذیریعملکرد صادراتیجهت گیری استراتژیکآینده گراییتهاجمی بودنپیشگام بودناستراتژیاستراتژی
-
نویسنده : نائیجی، محمدجواد ؛ ابوالقاسمیان، سمانه ؛
(18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:تبلیغات توصیه ای الکترونیکیتمایل به خریدانگیزه های مشارکتمحصولات دیجیتالویژگی های پیاماطلاعاتتوصیهایتوصیهایالکترونیکیالکترونیکیپژوهش
-
نویسنده : فرخیان، ساحل ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ صفرزاده، حسین ؛ جمشیدی، مینا ؛
(18 صفحه - از 159 تا 176 )
کلیدواژه ها:جوانانارزشهارفتار خریدقصد خرید