بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : سرداری، احمد ؛ دهدشتی، زهره ؛ احمدوند، فرزانه ؛
(22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتارزش ویژه برندوابعاد آنتلاشهای آمیزه بازاریابیپاسخهای مصرف کنندگانارزش ویژهمدلمصرفکنندگانمدل کیمقیمتترفیع
-
نویسنده : خلیلی، حسن ؛ زاهدی، شمس السادات ؛ سعادتمند، محمد ؛ طرزمی، حسین ؛
(16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:عملکردمستندسازیفرایندهای مدیریت مشتریانتلاطم محیطیمشتریمشتریانمدیران
-
نویسنده : قاعدان، امین اله ؛ گوگرد چیان، احمد ؛ طیبی، سیدکمیل ؛
(14 صفحه - از 59 تا 72 )
کلیدواژه ها:هیرشمنشاخص هرفیندالتجارت درون صنعتساختار بازارشاخص گروبل و لویدشاخص تجارت درون صنعت
-
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
(20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریقصد خریداعتماد به برندنگرش به گواهی حلالموادغذایی حلالمواد غذایی حلالمصرفکنندگان
-
نویسنده : دهقان، نبی اله ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ فرجلو مطلق، مهسا ؛
(14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطهعملکرد اقتصادیفعالیتهای جذببرنامههای وفاداریمشترینمایندگیبازارمشتریان
-
نویسنده : حمزه لو، عاطفه ؛ شکرچی زاده اصفهانی، احمدرضا ؛ نیلی، مجید ؛ کریمی، رحمان ؛
(12 صفحه - از 107 تا 118 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد مالیعملکرد بازاریابیسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاتمشتریان
-
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ موجودی، امین ؛ جلالیان، سعید ؛
(18 صفحه - از 119 تا 136 )
کلیدواژه ها:رضایتتبلیغات شفاهیبانکداری تکنولوژی محورتمایل به خرید مجددتکنولوژیهای خودخدمتیکاربرانتکنولوژیبانکخدماتمشتریمشتریان
-
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
(16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادهنجارهای ذهنیسهولت استفادهریسک ادراک شدهتمایل به خرید اینترنتیاطلاعاتشرکتهای هواپیمایی
-
نویسنده : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ زارع زردیینی، حسین ؛
(20 صفحه - از 195 تا 214 )
کلیدواژه ها:گیاهان داروییطب گیاهیبازار گیاهان داروییدرمانبهداشتپزشکان
-
نویسنده : موسویان، ایمان ؛ خیری، بهرام ؛ میرابی، وحید رضا ؛
(22 صفحه - از 173 تا 194 )
کلیدواژه ها:توسعه پایدارمدیریت محیط زیستفشار عامهآمیخته بازاریابی پایداریبازاریابی پایداریارتباطاتاطلاعاتآمیخته بازاریابی
-
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ پیراسته، نازنین ؛
(20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:سبک ارتباطی خانوادهرده محصولادراک از نفوذ نسبیمراحل تصمیمگیریزیرتصمیمات خریدکودکانخانوادهادراک