کلیدواژه نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : مطهری، محمد ؛ زرگران خوزانی، فاطمه ؛ حاج ملک، سمیه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 143 تا 164 )
کلیدواژه ها:نگرش مصرفکنندگانبرنامههای موبایلینگرش کاربران موبایل هوشمندتبلیغات درونبرنامهایتبلیغاتنگرشاطلاعاتکاربرانتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلی
-
2.
نویسنده : سلیمی فرد، خداکرم ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 113 تا 139 )
کلیدواژه ها:بازاریابیعوامل فردیتبلیغات موبایلیتحلیل سلسلهمراتبی فازیعوامل مربوط به پیامعوامل مربوط به محیط اجتماعینگرش نسبت به تبلیغات موبایلی
-
3.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیمدل معادلات ساختاریتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیارتباطاتتلفنهمراهکاربراطلاعات
-
4.
نویسنده : طبابایی تسب، محمد ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نیکزاد، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 181 تا 196 )
کلیدواژه ها:تبليغات موبايلیمدل پذيرش تکنولوژیتئوری عمل مستدلسرويس پيام کوتاهپذیرش تبلیغات موبایلیمدلاطلاعاتپذیرشسهولت استفاده ادراکشده
-
5.
نویسنده : سیاوشی، ملیحه ؛ عابدین، بهاره ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز و زمستان 1388 - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:پیامک تبلیغاتیتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیاطلاعاتپیاماطلاعات و ارتباطات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه Journal of Information Technology Management 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (4 مقاله)
- ب (1 مقاله)