کلیدواژه تبلیغات / (1493 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سیاوشی، ملیحه ؛ نویسنده : فیروزی، فاطمه ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (20 صفحه - از 229 تا 248 )
کلیدواژه ها:ارزشهای فرهنگیاثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیکمیته امداد امام خمینیتبلیغات خیریهتبلیغاتارزشفرهنگیتبلیـغجاذبهمخاطب
-
2.
نویسنده : شیری داریانی، شبنم ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری رتبه ملی (25 صفحه - از 101 تا 125 )
کلیدواژه ها:قیمتتبلیغاتمحصولبازاریابی گردشگریامکانات فیزیکی.
-
3.
نویسنده : آخوندی، مهران ؛ نجف لو، کیمیا ؛ بازرگان، احسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (4 صفحه - از 389 تا 392 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتفروشبرندارزش ویژه نام تجاری
-
4.
نویسنده : عزیزی نیا، مریم ؛ صادقی، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم (27 صفحه - از 125 تا 151 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتشخصی سازیتبلیغات شخصی سازی شدهتبلیغات شخصیسازیاطلاعاتتبلیغات شخصیمخاطبپژوهش
-
5.
نویسنده : متقی سادات، لیلا ؛ زارع، ابراهیم ؛ سعیدی راد، بنیامین ؛ شیخ علی، محمدجواد ؛ هاشمی، سیدعلی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (9 صفحه - از 3461 تا 3469 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتروانشناسییادگیریدانش آموزانجذب
-
6.
نویسنده : حاجی قربانی، محمد مهدی ؛
مجله:پژوهش های مطالعات اسلامی معاصر»دی 1402، دوره اول - شماره 7 (جلد 1) (41 صفحه - از 159 تا 199 )
کلیدواژه ها:تبلیغمخاطبمحتوای تبلیغسازمانهای تبلیغیأبناءتبلیغ دینتبلیغاتتوجه
-
7.
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 68 تا 93 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
8.
نویسنده مسئول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : ابراهیمزاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، شهرزاد ؛ پور قاسمی، فیروزه ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (23 صفحه - از 391 تا 413 )
کلیدواژه ها:خودپندارهاثربخشی تبلیغاتسبکهای مصرفصنعت مدوپوشاکمصرفسبکتبلیغاتمدسبک مصرفبـاپژوهشمصـرف
-
9.
نویسنده : برهانی، سعیده ؛ استخری فر، نرگس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:بازاریابی هوشمندنورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبیبازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزودهبازاریابیتبلیغاترنگبازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمشتریمصرفکنندگان
-
10.
نویسنده مسئول : مختاری کلیج کلا، مریم ؛ نویسنده : قلی زاده ارات بنی، مهدی ؛ درزی اواتی، صدیقه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (14 صفحه - از 18 تا 31 )
کلیدواژه ها:عادتتعاملقصد خریدپیوند درک شدهانتظارات عملکردتبلیغاتقصد خرید مشتریرسانههای اجتماعیاطلاعات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (172 مقاله)
- ب (135 مقاله)
- علمی-ترویجی (36 مقاله)
- الف (34 مقاله)
- B (23 مقاله)
- ملی (16 مقاله)
- ج (13 مقاله)
- بین المللی (11 مقاله)
- A (10 مقاله)
- C (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- منطقه ایی (1 مقاله)
- د (1 مقاله)