کلیدواژه قصد خرید / (290 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شیری، وحید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (6 صفحه - از 598 تا 603 )
کلیدواژه ها:مشتریبرندتصویر برندقصد خرید
-
2.
نویسنده : موسوی اصل، سید جواد ؛ کیماسی، مسعود ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی رتبه ملی (15 صفحه - از 377 تا 391 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندقصد خریدنگرش به تبلیغاتانسان وارگیسطوح درگیری محصول
-
3.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (12 صفحه - از 393 تا 404 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی دیجیتال
-
4.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 405 تا 415 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
5.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (13 صفحه - از 416 تا 428 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدبازاریابی دیجیتال
-
6.
نویسنده : غفاری، ابراهیم ؛ شهرکی، سمیرا ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (13 صفحه - از 458 تا 470 )
کلیدواژه ها:هراس اجتماعیحمایت اجتماعی ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدسبکهای هویتبازاریابی دیجیتال
-
7.
نویسنده مسئول : ملکی ورکی، مهرداد ؛ نویسنده : پیری، محمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 282 تا 298 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیقصد خریدتبلیغات دهان به دهان مثبتمشتریان جوان
-
8.
نویسنده : قاسمی، هونیا ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ نویسنده مسئول : بشیرخداپرستی، رامین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 216 تا 237 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادجذابیت فیزیکیقصد خریدنگرش هموفیلیجذابیت اجتماعیتعامل فرااجتماعی
-
9.
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : قضائی، فروزان ؛ راشدی زهرا، آراز ؛
مجله:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»زمستان 1402 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 10 تا 25 )
کلیدواژه ها:توسعه پایدارقصد خریددانش محیطزیستیرفتار مصرف پایدارنگرش به مصرف پایدار
-
10.
نویسنده مسئول : شفیعیون، رسول ؛ نویسنده : اسدی مبارکه، جواد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (16 صفحه - از 771 تا 786 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خریددانش محصولتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (86 مقاله)
- علمی-پژوهشی (41 مقاله)
- بین المللی (17 مقاله)
- الف (16 مقاله)
- ج (10 مقاله)
- B (9 مقاله)
- ملی (8 مقاله)
- C (6 مقاله)
- A (5 مقاله)
- د (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- A+ (3 مقاله)