کلیدواژه تبلیغات دهان به دهان مثبت / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پابرجای زنجانی، مجید ؛ نویسنده مسئول : راه چمنی، احمد ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (16 صفحه - از 2 تا 17 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهایمنی ادراک شدهقصد استفاده مجدد.تبلیغات دهان به دهان مثبت
-
2.
نویسنده مسئول : ملکی ورکی، مهرداد ؛ نویسنده : پیری، محمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (17 صفحه - از 282 تا 298 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیقصد خریدتبلیغات دهان به دهان مثبتمشتریان جوان
-
3.
نویسنده مسئول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ نویسنده : اکبری، پیمان ؛ نجفی دورکی، الهه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 ، الف (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 193 تا 240 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیاعتماد سازمانیقصد ترک شغلتبلیغات دهان به دهان مثبتعشق کارکنان به برندکارکنـانبـه
-
4.
نویسنده مسئول : بلوچی، حسین ؛ نویسنده : سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1402، سال پنجم - شماره 8 ، ب (وزارت علوم (19 صفحه - از 125 تا 143 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیجذابیت برند کارفرماقصد توصیه کارفرماماندن با کارفرماکارکنانکارفرماهتلمدلکار
-
5.
نویسنده : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحه - از 178 تا 189 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مشتریانتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان مثبتتبلیغات دهان به دهان منفی
-
6.
نویسنده : مظفري مهر، محمد سعید ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 45 (28 صفحه - از 149 تا 176 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهانمدیریت برندارزش ویژهمدیریتمشتریارتباطاتمحصولارزش ویژه مشتری
-
7.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : درویش، فاطمه ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 66 تا 82 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریبازاریابی حسیتجربه برندتبلیغات دهان به دهان مثبتعواطف نسبت به هتل مقصدهتلگردشگریحسیپژوهشمؤلفههای حسی
-
8.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادباورهای مذهبیبازاریابی رابطه ایواکنشهای رفتاریتبلیغات دهان به دهان مثبتاهدای کمک
-
9.
نویسنده : میر محمدی، سید محمد ؛ توکل پور صالح، شبنم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:مراکز خریدارزش خریدراحتی خدماتمشتریمرکز خریدمشتریانرضایت مشتریارزش خرید لذت گرایانهتبلیغات دهانبهدهان مثبت
-
10.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1393، سال هفتم- شماره 24 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:دروغ سبزقصد خرید محصولات سبزتبلیغات دهان به دهان سبزکیفیت ادراک شده سبزرضایت سبزمشتریمشتریانتبلیغات دهانبهدهان مثبت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)