کلیدواژه راحتی خدمات / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : میر محمدی، سید محمد ؛ توکل پور صالح، شبنم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:مراکز خریدارزش خریدراحتی خدماتمشتریمرکز خریدمشتریانرضایت مشتریارزش خرید لذت گرایانهتبلیغات دهانبهدهان مثبت
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ اسماعیلی، عبدالرضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 473 تا 492 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیتمایلات رفتاریکیفیـت خـدمات وبسـایتوبسـایت هـای خبرگزاری اینترنتیوبوبسایتمشتریکاربرانمدلرضایت مشتریاطلاعات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
نشریه Journal of Information Technology Management 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)