کلیدواژه جذابیت فیزیکی / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قاسمی، هونیا ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ نویسنده مسئول : بشیرخداپرستی، رامین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 216 تا 237 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادجذابیت فیزیکیقصد خریدنگرش هموفیلیجذابیت اجتماعیتعامل فرااجتماعی
-
2.
نویسنده مسئول : جبارزاده، قدیر ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1402 - شماره 16 (17 صفحه - از 160 تا 176 )
کلیدواژه ها:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاینفلوئنسراینفلو ئنسرهابازاریابیبازاریابی اینفلوئنسراعتماد
-
3.
نویسنده مسئول : جبارزاده، قدیر ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (15 صفحه - از 52 تا 66 )
کلیدواژه ها:تخصصوفاداریجذابیت فیزیکیاستحکام رابطهاینفلوئنسراعتماداینفلو ئنسرهابازاریابیاینفلوئنسرها
-
4.
نویسنده : داوری، امین ؛ باقری آزاد، شیدا ؛ زینلی، فاطمه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (10 صفحه - از 355 تا 364 )
کلیدواژه ها:انتخاب همسرشجاعتجذابیت فیزیکینوع دوستی
-
5.
نویسنده : هاشمی، زینب ؛ سنگور صویلات، کوثر ؛ عساکره، جلال ؛
مجله:جامعه شناسی فرهنگی»تابستان 1398، دوره یکم - شماره 2 ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:آزمایشزیباییسرمایه اجتماعیشبکههای اجتماعیجمعیتشناسیجذابیت فیزیکیحفرههای ساختاری
-
6.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ زارعی، کوروش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادتخصصجذابیت فیزیکیتأییدکنندۀ مشهورتناسب با محصولنگرش مصرفکننده به تبلیغ