اسماعیل پور، مجید/ 7 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 2 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مدیریت فردا 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 7 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
-
1.
نویسنده : حاجی زاده، زهرا ؛ احمدی، حیدر ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ نویسنده مسئول : رجب پور، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 722 تا 746 )
کلیدواژه ها:نوآوری محصولمسئولیت اجتماعی شرکتبرند کارفرماشرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ
-
2.
نویسنده : جمالی، حمیده ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیلپور، مجید ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1399 - شماره 63 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 169 تا 186 )
کلیدواژه ها:توانمندسازی کارکنانکارآفرینی درون سازمانیکارکرد مدیریت منابع انسانی
-
3.
نویسنده : محمدی، زهرا ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیلپور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 339 تا 363 )
کلیدواژه ها:قابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوریبازارمحوریاثربخشی بازاریابیبازاربازاریابیمشتریمحوریپژوهش
-
4.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ کبیری فرد، دنیا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 198 تا 221 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکپیشایندهای تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکپاسخهای رفتاری آنی و پنهان مصرفکنندگانارتباطات دهانبهدهان الکترونیکاطلاعاتکاربرانپژوهش
-
5.
نویسنده مسئول : اسماعیلپور، مجید ؛ نویسنده : ایزدی، حمید ؛ افراخته، سلیمه ؛ زاهدی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1397 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 107 تا 140 )
کلیدواژه ها:تناسبمحبوبیتآشناییتخصصجذابیتشباهتتاییدکننده مشهورصداقت (اعتماد)تصویر نام تجاری
-
6.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ حسینی، سید یعقوب ؛ جعفرپور، یونس ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 39 تا 63 )
کلیدواژه ها:الکترونیکموانع محیطیتجارتموانع سازمانیشرکتهای کوچک و متوسطموانع فنی
-
7.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ زارعی، کوروش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادتخصصجذابیت فیزیکیتأییدکنندۀ مشهورتناسب با محصولنگرش مصرفکننده به تبلیغ