بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : ترکستانی، محمد صالح ؛ زندمهر، منا ؛ افصحی زاده، سید محمد ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:تحریک پذیری مصرف کنندهتمایل به خرید ناگهانیکیفیت وب سایت
-
نویسنده : شهبازی، حبیب ؛ شکیبانیا، بابک ؛ عباسی فر، اکرم ؛
(20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیبرنامههای تشویقی دولتصادرات مصالح ساختمانی
-
نویسنده : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
(33 صفحه - از 65 تا 97 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکی
-
نویسنده : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
(23 صفحه - از 99 تا 121 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیتئوری نهادیقابلیتهای پویارویکرد رابطهای
-
نویسنده : حسین زاده شهری، معصومه ؛ شاهینی، صاحبه ؛
(19 صفحه - از 123 تا 141 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیقابلیت نوآوریقابلیت پویا
-
نویسنده : ملکی، محمدمهدی ؛ کرمی، مسعود ؛ حقیقی، محمد ؛
(26 صفحه - از 143 تا 168 )
کلیدواژه ها:ادراکانتظاراتخدمات بهداشتیکیفیت رویارویی خدماتی
-
نویسنده : باقری، سید محمد ؛ لطیفی، صفیه ؛ محسنی ملردی، شکوفه ؛
(19 صفحه - از 169 تا 187 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد سازمانیمزیت رقابتیتعهد سازمانی
-
نویسنده : دلشاد، علی ؛ ابوهاشم آبادی، فرزانه ؛ قاسمیان صاحبی، ایمن ؛ اجلی، مهدی ؛
(24 صفحه - از 189 تا 212 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیرگردشگری الکترونیکموانع توسعهمدلسازی ساختاری تفسیری فازی
-
نویسنده : اسدزاده، عبداله ؛
(19 صفحه - از 233 تا 251 )
کلیدواژه ها:عملکرد مالیبنگاه مادرشرکت هولدینگشیوههای مادرینقشهای استراتژیک مادر
-
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین موسوی ؛ وحدتی، حجت وحدتی ؛ جعفری، سلیمان ؛
(24 صفحه - از 253 تا 276 )
کلیدواژه ها:رقابتپذیریخرم آبادبانک صادراتکیفیت خدمات الکترونیککیفیت خدمات سنتی
-
نویسنده : حدادیان، علیرضا ؛ صادقی، فرشته ؛ سالار باباخانی، ناهید ؛
(30 صفحه - از 277 تا 306 )
کلیدواژه ها:نوآوریعملکردریسکپذیریپیشگامیآمادگی برای خدمت
-
نویسنده : حاجی غلام سریزدی، علی ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ مشایخی، علینقی ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
(36 صفحه - از 307 تا 342 )
کلیدواژه ها:وب 2تامین مالی جمعیتحلیل تجربی اکتشافیمدل بوم شناسی کسب وکار
-
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ کلهر، رامینه ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
(18 صفحه - از 343 تا 360 )
کلیدواژه ها:سبک تصمیم گیریخرید سودمندجویانهخرید لذت جویانهخرده فرهنگ