کلیدواژه رضایت الکترونیکی / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فیروز دهقان، محمد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1402 - شماره 14 (14 صفحه - از 136 تا 149 )
کلیدواژه ها:عملکرد کسب و کاربازاریابی الکترونیکیرضایت الکترونیکیکسب و کارهای الکترونیکیاطلاعاتمشتریمدل کسب و کار الکترونیککسب
-
2.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
3.
نویسنده : مهرابی، مسعود ؛ فکری، حمیدرضا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (18 صفحه - از 1312 تا 1329 )
کلیدواژه ها:خدمات الکترونیکی کیفیت رضایت الکترونیکی بانک
-
4.
نویسنده : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ نویسنده مسئول : فیروزبخت، محسن ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) ، A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 237 تا 247 )
کلیدواژه ها:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
5.
نویسنده مسئول : خلیل نژاد، شهرام ؛ نویسنده : دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 ، ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 261 تا 287 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتصویر ذهنی برندسیستمهای خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و ریسک ادراکیمشتریخدمات الکترونیکیمشتریانرضایت الکترونیکیپژوهشریسک ادراکیفرضیه
-
6.
نویسنده : دانایی، حبیب اله ؛ هاشمی، مرسده ؛
مجله:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1397 - شماره 4 ISC (16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادرضایت الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیکیفیت خدمات آفلاین
-
7.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 ، ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 65 تا 97 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکی
-
8.
نویسنده : عشاقی، فرزانه ؛ ذاکری، محمد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 ، B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیتحکیم رابطه
-
9.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک
-
10.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (4 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)