تابستان 1396 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
-
نویسنده : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
(26 صفحه - از 17 تا 42 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیمدل محرک- ارگانیسم- پاسختمایل به تجارت اجتماعی
-
نویسنده : شعبانی نشتایی، میترا ؛ حیدر زاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛
(20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیدلبستگی به برندبرنامة تبلیغاتیبرنامه پیشبردیطبقات محصول
-
نویسنده : خدایی گرگری، محمد تقی ؛ امیری، مجتبی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
(16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:مراکز خریدپدیدارشناسی تفسیریبازاریابی تجربیتجربههای خرید
-
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ صارمی، نرگس ؛
(14 صفحه - از 79 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبازاریابی محلیسفارشیسازی
-
نویسنده : اسماعیلی، محمدرضا ؛ حبیبی، مرضیه ؛
(22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:صنایع دستیبازاریابی استراتژیکتئوری دادهبنیاد
-
نویسنده : شفیعی، ساناز ؛
(20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیمشارکت الکترونیکجمعسپاری
-
نویسنده : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ تیموری، هادی ؛ ترکان، زهرا ؛
(18 صفحه - از 135 تا 152 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتاثیر اجتماعیسهولت ادراکشدهاستراتژی بازیکاریکارایی ادراکشدهنگرش دربارة استفادهتمایل به استفاده
-
نویسنده : فیاضی جولندان، آرزو ؛
(14 صفحه - از 153 تا 166 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازرگانیقدرت در سازمانقدرت بخش بازاریابیاستراتژیهای پورتر
-
نویسنده : تقوی، هادی ؛ جعفری، سید محمدباقر ؛ موسوی ثانی باغسیاهی، سیدمرتضی ؛
(26 صفحه - از 167 تا 192 )
کلیدواژه ها:تبلیغات موبایلیعوامل جمعیتشناختینگرش به تبلیغاتپذیرش تبلیغاترنجش