کلیدواژه کارایی ادراکشده / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ تیموری، هادی ؛ ترکان، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 135 تا 152 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتاثیر اجتماعیسهولت ادراکشدهاستراتژی بازیکاریکارایی ادراکشدهنگرش دربارة استفادهتمایل به استفاده
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)