زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ امیری، مجتبی ؛ شیبانی مقدم، نغمه ؛
(21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:کهن الگوشخصیت برندشخصیتکهن الگوییادراککهنالگوهاارتباطاتمصرفکنندگانمصاحبه
-
نویسنده : صنایعی، علی ؛ فیض پور، محمد علی ؛ نادری بنی، محمود ؛
(21 صفحه - از 22 تا 42 )
کلیدواژه ها:ایرانفناوریزیرساختزنجیره ارزشقابلیت عملیاتیشرکت صادراتیفناوری اطلاعاتITزیرساخت فناوری اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات
-
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ حسینی، حسن ؛ اصغریه اهری، حامد ؛ آرین، ابوالفضل ؛ دریکنده، علی ؛
(18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانتاکتیک های بازاریابی رابطه ایکیفیت ارتباطشرکت ایرانسلمشتریمشتریانبازاریابیرضایت مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریاعتماد مشتری
-
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
(18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
-
نویسنده : شافعی، رضا ؛
(22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژی های بازاریابیسنجه های ارزیاب عملکرد نظام بازاریابیشرکت هایبازاراستراتژیمدیرانمشتریاستراتژی بازار
-
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
(16 صفحه - از 101 تا 116 )
کلیدواژه ها:ریسک گریزیتبلیغات شفاهیدرگیری محصولدلبستگی به نام و نشان تجاریاعتماد به نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمصرفکنندگانپژوهش
-
نویسنده : جهان دیده، بهروز ؛ گل محمدی، علی رضا ؛ صفدری رنجبر، مصطفی ؛
(28 صفحه - از 117 تا 144 )
کلیدواژه ها:تداوم خرید مشتریانفروشگاه های زنجیره ای اتکاشناسایی و اولویت بندیشبکه های مصنوعی عصبینورونشبکه عصبیفروشگاههای اتکاشبکههای عصبی مصنوعی
-
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
(14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
نویسنده : رحیمی، فرج الله ؛ اسدی، زهرا ؛
(15 صفحه - از 159 تا 173 )
کلیدواژه ها:ویژگی های شخصیتیخدمات پرتماسروابط دوستانهمشتریمشتریانبرونگرایی
-
نویسنده : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
(21 صفحه - از 174 تا 194 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت