تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : نعامی، عبدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛ آتیه کار، غلامرضا ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیاینستاگرامانگیزه خرید لذتباورلذتلذتشبکه اجتماعی اینستاگرامشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛ بصیر، لیلا ؛
(18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:بازاریابی حسیتجربه مشترینوآوری در خدماتقصد و نیات رفتارینیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریهتلهتل
-
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ فعلی، راضیه ؛ رحیمی، فرج اله ؛ محمودی، ادریس ؛
(18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:عوامل شناختیعوامل احساسیوفاداریمقصد گردشگریگردشگریگردشگریمقصدمقصدتصویر ذهنی مقصدتصویر ذهنی مقصد
-
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
(20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرسبک زندگیخوشهبندیبخش بندی بازار(AIO)مشتریانمشتریان
-
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
(18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهویتیابی مشتریهویتیابی مشتریهتلهتل
-
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ سپاسی، پریسا ؛
(22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندشخصیت آبیشخصیت سبزشخصیت قرمزشخصیت مشتریشخصیتشخصیتبرند اپلبرند اپل
-
نویسنده : نقابی، اعظم ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
(18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:هویت ملیتنوع رابطه افرادادراک نسبیخرید محصولات خارجی
-
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ مزینانی، امیرحسین ؛
(20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندتعیین هویت با برندکارکنانکارکنانتعهد کارکنانتعهد کارکنانتعهدتعهدتعیین هویتتعیین هویت
-
نویسنده : بحیرایی، علی رضا ؛ اعتمادی، کیوان ؛ گرامی اصل، امیر ؛
(14 صفحه - از 153 تا 166 )
کلیدواژه ها:پیشبینیشبکههای عصبیورشکستگی مالیبازاریابی مالیشبکههای عصبی مصنوعی(ANN)رگرسیون لجیت(LR)فازی (ANFIS)پیشبینی ورشکستگی شرکتهاپیشبینی ورشکستگی شرکتهاANFISANFIS
-
نویسنده : کریمی، محمد رضا ؛ طالب پور، مهدی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
(14 صفحه - از 189 تا 202 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندههواداریحمایتگری ورزشیهوادارانهوادارانمدلمدلحامیحمایت
-
نویسنده : محمدیان محمود جیق، نسیم ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ سلطانی هوراند، امین ؛
(20 صفحه - از 203 تا 222 )
کلیدواژه ها:بازاریابیجایگاهیابیجایگاهیابی برندصنعت گردشگری و هتلداریآژانسهای مسافرتیهتلهای پنجستاره مشهدهتلهتلهتلهای پنجستاره شهر مشهدهتلهای پنجستاره شهر مشهد