کلیدواژه تجربه مشتری / (91 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بداغی، پرستو ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (8 صفحه - از 692 تا 699 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیتجارت الکترونیکتجربه مشتریپیش بینی تقاضاتجارت جهانی AI
-
2.
نویسنده : رحیمی باغملک، پریسا ؛ سعیدی، حمید ؛ نوبری تبریزی، علی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (21 صفحه - از 587 تا 607 )
کلیدواژه ها:برندتجربه مشترینفرت
-
3.
نویسنده : خجسته پور، دانیال ؛ کشاورز، رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (12 صفحه - از 84 تا 95 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیتجربه مشتریخودکار سازی در بازاریابیشخصی سازی در بازاریابی
-
4.
نویسنده : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 114 تا 136 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریتجربه گردشگرسفر مشتری
-
5.
نویسنده : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 116 تا 136 )
کلیدواژه ها:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
6.
نویسنده : عرب، فاطمه ؛ طبائی زاده فشارکی، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (13 صفحه - از 421 تا 433 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتجربه مشتریفناوریهای مالی
-
7.
نویسنده مسئول : عربیون، ابوالقاسم ؛ نویسنده : مبینی دهکردی، علی ؛ حسینی، الهه ؛ عظیمیان، میثم ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»پاییز 1402 - شماره 4 (19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدل کسب و کارچابک سازیتجربه مشتریکسب و کارهای نوپا
-
8.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
9.
نویسنده : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
10.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتریارزیابی مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (32 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ج (4 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (6 مقاله)
- همایش ملی (2 مقاله)