پاییز 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ نویسنده : جلالآبادی، حسین ؛
(34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:رسمیترهبری اخلاقیتعلق خاطر کاریعدالت بین فردیتمرکز در سازمانکامیابی در محیط کار
-
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
(38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینکیفیت خدمات
-
نویسنده : تارات، الهه ؛ عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مولا قلقاچی، مریم ؛
(38 صفحه - از 73 تا 110 )
کلیدواژه ها:تنفر از برندناسازگاری نمادینناسازگاری ایدئولوژیکصنعت خودروسازیتجربۀ منفی گذشته
-
نویسنده : اطهر، میربهزاد ؛ رمضانیان، محمد رحیم ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم پور، مصطفی ؛
(27 صفحه - از 111 تا 137 )
کلیدواژه ها:بهرهوری نیروی انسانیدوسوتوانی کارکنانمدیریت کیفیت نرم
-
نویسنده : آجرلوئی نلخاص، بهرام ؛ خندان علمداری، صابر ؛ نویسنده مسئول : تبریزیان، میترا ؛
(44 صفحه - از 138 تا 181 )
کلیدواژه ها:نوآوریخلاقیتاستاندارد سازیکارآفرینی پایدارلوازم خانگی
-
نویسنده : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
(33 صفحه - از 182 تا 214 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولید