موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
جغرافیا 3 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
-
1.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 778 تا 813 )
کلیدواژه ها:مانکن فروشگاهیتجارب انگیزشیتجارب نگرشیتجارب واکنشی
-
2.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ محمدی یگانه، بهروز ؛ نجفیکانی، علیاکبر ؛ نویسنده مسئول : فراهانی، حسین ؛
مجله:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»زمستان 1402 - شماره 46 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 133 تا 148 )
کلیدواژه ها:توسعه اقتصادیکارآفرینیگردشگری روستاییبابلسرکسب وکارهای کوچک
-
3.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 ، A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:نوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاریارزیابی مشتریتجربه مشتری
-
4.
نویسنده : محمدی یگانه، بهروز ؛ احمدی، منیژه ؛ نجفیکانی، علیاکبر ؛ نویسنده مسئول : نجفی، کبری ؛
مجله:جغرافیا و آمایش شهری منطقه ای»بهار 1401- شماره 42 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها:بابلتوسعۀ روستاییتوسعۀ فضاییشاخصهای توسعه
-
5.
نویسنده مسئول : نجفی کانی، علی اکبر ؛ نویسنده : نجفی، کبری ؛
مجله:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»بهار 1400 - شماره 35 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییدماوندتوسعه اقتصاد روستاییروستاهای ییلاقی
-
6.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم - شماره 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 247 تا 272 )
کلیدواژه ها:نوع مانکنفروشگاه فیزیکی و آنلاینهدف مشتریقصد خریدفروشگاهمانکنمشتریانسناریوفروشگاه فیزیکی
- 7.
-
8.
نویسنده : فرهمند، مهناز ؛ نجفی، کبری ؛
مجله:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»بهار 1397 - شماره 20 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 43 تا 64 )
کلیدواژه ها:محرومیت نسبیفرهنگ شهروندیاختلافات خانوادگینزاع قومیقوم لک و لر
-
9.
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ نجفی، کبری ؛ حسینی، سیدعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 ، ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 115 تا 153 )
کلیدواژه ها:ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮔﺮدﺷﮕﺮیﺗﺼﻮﯾﺮذﻫﻨﯽ از ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیرﺿﺎﯾﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮانوﻓﺎداری ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﮔﺮدﺷﮕﺮیگردشگریمقصدمقصد گردشگریوفاداریمقصدگردشگریتصویر