زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : عزیزی، شهریار ؛ نویسنده : فاطمی، پانته آ ؛ حسینی، سیدمیلاد ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:اینستاگرامنقشۀ سلسلهمراتبی ارزشنظریۀ ابزارـهدففن نردبانی
-
نویسنده مسئول : فکور ثقیه، امیر محمد ؛ نویسنده : قوی هیکل، مهدی ؛ ایلانی، ریحانه ؛
(20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:خودابرازیخودنماییرفتار خرید مشتریاننیاز به منحصربهفردبودن
-
نویسنده : موسوی، سیدمحسن ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
(18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:تحقیقات بازاریابیخلق ارزشیادگیری ماشینکلان دادهانقلاب صنعتی چهارم
-
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
(26 صفحه - از 55 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازی
-
نویسنده : محمدزاده طاهری، هانیه ؛ حاجیها، علی ؛ روستا، احمد ؛
(18 صفحه - از 81 تا 98 )
کلیدواژه ها:خدمات نوآورانهآمیختة اکتشافیبانک خون بند نافطراحی ظاهرشونده
-
نویسنده : افلاکی جوبنی، مژده ؛ زابلی، روح اله ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
(28 صفحه - از 99 تا 126 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیرفتار خرید مشتریانتجربه زیستهجو (فضای) مراکزخریدمالها
-
نویسنده مسئول : باباشاهی، جبار ؛ نویسنده : عربی، محمد ؛ شفیعی، میثم ؛
(24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها:شایستگیمدل شایستگیبازاریابی دیجیتالمدیر بازاریابی دیجیتال
-
نویسنده مسئول : حقیقینسب، منیژه ؛ نویسنده : کامیابی، راضیه ؛
(22 صفحه - از 151 تا 172 )
کلیدواژه ها:برندجایگاهیابیبازاریابینقشۀ ادراکی