کلیدواژه نیاز به منحصربه فرد بودن / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اصانلو، بهاره ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ یاعبداللهی، سمیرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 127 تا 155 )
کلیدواژه ها:جهانوطنیپذیرش نوآورینیاز به منحصربهفرد بودناطلاعاتمصرفکنندهمحصولات
-
2.
نویسنده مسئول : فکور ثقیه، امیر محمد ؛ نویسنده : قوی هیکل، مهدی ؛ ایلانی، ریحانه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 17 تا 36 )
کلیدواژه ها:خودابرازیخودنماییرفتار خرید مشتریاننیاز به منحصربهفردبودن
-
3.
نویسنده : انصاری پور، سمیه ؛ خاکباز، عظیمه سادات ؛ نویسنده مسئول : سهرابی، روح اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 436 تا 454 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبرتریرفتار متکبرانه مصرفکنندهنیاز به منحصربهفرد بودنمصرفپژوهشبـهبـا
-
4.
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 159 تا 176 )
کلیدواژه ها:تصویر برندمبدا برنداثرهای بینفردی هنجارینیاز به منحصربه فرد بودنظاهربینی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)