بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ زارعی، کوروش ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادتخصصجذابیت فیزیکیتأییدکنندۀ مشهورتناسب با محصولنگرش مصرفکننده به تبلیغ
-
نویسنده : باورصاد، بلقیس ؛ نیلی احمدآبادی، مجید ؛ بیرانوند، طاهره ؛
(18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریعملکرد مالیشرکتهای تولیدیهمسویی راهبردهای بازاریابیعملکرد زنجیره ی تامین
-
نویسنده : غفوریان شاگردی، امیر ؛ آیباغی اصفهانی، سعید ؛ بهبودی، امید ؛
(18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:بازاریابی داخلیرفتار شهروندیمدیریت برند داخلی
-
نویسنده : سیدامیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
(16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:بازارگراییمزیّت رقابتیشایستگی تجاریسازی فناوریمزیّت هزینهمزیّت تمایز
-
نویسنده : شاه پوری، لیلا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
(18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:عوامل موقعیتیرفتار خرید ناگهانیویژگیهای فضای داخلیویژگیهای معاشرتی فروشندگان
-
نویسنده : میرزائی، روزبه ؛ رضائی، نفیسه ؛
(22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:انگیزشبخشبندی بازارگردشگری رویدادجشنواره ی گلغلتانرویداد ویژه ی فرهنگی
-
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ رجبی بهجت، بهروز ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
(16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادوفاداریاعتبار برندگرایشهای مذهبیریسک درکشدهکیفیت درکشده
-
نویسنده : بافنده زنده، علیرضا ؛ دانای نعمت آباد، ناصر ؛
(22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهلوازم خانگیترجیح خریدنت لوگومدل سازی عامل بنیان
-
نویسنده : خنیفر، حسین ؛ دهقان چاچکامی، محدثه ؛ سلطانی، مرتضی ؛
(20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهتصمیم خریدشخصیت برنداعتماد به برندمحتوای تبلیغات
-
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قربان زاده، داود ؛
(30 صفحه - از 173 تا 202 )
کلیدواژه ها:نگرشاعتمادتلگرامتبلیغات شفاهی مثبتسودمندی درک شده