مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه اقتصاد اسلامی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : غلامی، امیر ؛ نویسنده : صاحب کاشانی، مینا ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجله:اقتصاد اسلامی»تابستان 1402 - شماره 90 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:اقتصاد اسلامیابزارهای مالی اسلامیکالیبراسیونادوار تجاریمدل تعادل عمومی پویای تصادفی
-
2.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ رجبی بهجت، بهروز ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادوفاداریاعتبار برندگرایشهای مذهبیریسک درکشدهکیفیت درکشده
-
3.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ احمدی، محمدمهدی ؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 79 تا 102 )
کلیدواژه ها:تعهد کارکنان نسبت به برنددانش کارکنان نسبت به برندادراک کارکنان از برند استخدامکنندهادراک کارکنان از برند درک شده توسط مشتریبرند استخدام کننده و رقبای آنارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنانکارکنانادراک کارکنانبرنـد
-
4.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:عوامل اجتماعیعوامل شخصیتیآدیداسنگرش مصرف کنندگانعوامل مربوط به برندقصد خرید کالاهای لوکس