کلیدواژه آدیداس / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
نویسنده : نصیرزاده، عبدالمهدی ؛ نویسنده مسئول : جوان بخش، یاسمن ؛
مجله:مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک»زمستان 1399- شماره 5 (20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها:تصمیم خریدبازاریابی ورزشیآدیداسمحصولات ورزشیبازارپردازیپوما
-
2.
نویسنده مسئول : یانپی، طیبه ؛ نویسنده : فرزان، فرزام ؛ دوستی، مرتضی ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1399 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها:امنیتآدیداسسایتمحصولات ورزشیمروژ
-
3.
نویسنده مسئول : پیرجمادی، سحر ؛ نویسنده : الهی، علیرضا ؛ محرم زاده، مهرداد ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی»بهار 1398، سال هشتم - شماره 7 (23 صفحه - از 87 تا 109 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیپوشاک ورزشیآدیداسمشتری ورزشیمجید
-
4.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:عوامل اجتماعیعوامل شخصیتیآدیداسنگرش مصرف کنندگانعوامل مربوط به برندقصد خرید کالاهای لوکس
-
5.
نویسنده : زمانی دادانه، کیوان ؛ الهی، علیرضا ؛ امیرنژاد، سعید ؛ الماسی، سمانه ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 177 تا 190 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیبازاریابی ورزشیآدیداس
-
6.
گزارشگر : حیدری، محمد سعید ؛
مجله:تدبیر»تیر 1390 - شماره 230 (2 صفحه - از 98 تا 99 )
-
7.
مجله:بهداشت روان و جامعه»نیمه مهر 1388 - شماره 43 (1 صفحه - از 20 تا 20 )