زمستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : جامی پور، مونا ؛ جاویدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریشاخصهایپژوهشمصاحبه
-
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : خانبلوکی، رومینا ؛
(22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:وفاداریقصد خریدفریب ادراکشدهتخفیفات قیمتیتخفیفقیمتادراکسناریو
-
نویسنده : طبائیان، ریحانهالسادات ؛ نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛
(18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیبازیهای شبکۀ اجتماعینگرش به بازیهاانگیزش کاربرجذابیت بصریکاربرانشبکههای اجتماعیپژوهش
-
نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
(22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
-
نویسنده : صحاف زاده، آتوسا ؛ نویسنده مسئول : حقیقی، محمد ؛
(22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:نوآوری بازصنعت لوازم خانگینظریۀ دادهبنیادافول برندتقویت برندتقویتلوازمخانگیمدلپژوهشمصاحبه
-
نویسنده : زارع زاده مهریزی، فاطمه ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نویسنده مسئول : سبک رو، مهدی ؛
(20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیادآسیبهای مصرفکنندگانحس قربانی ادراکشدهمصرفمصرفکنندهآسیبقربانیکدگذاریمقولۀپژوهشمصاحبه
-
نویسنده : رسولی، نسرین ؛ ذابح غازانی، مهناز ؛ قدرت، سمیه ؛ نویسنده مسئول : فرجام، سعید ؛
(18 صفحه - از 133 تا 150 )
کلیدواژه ها:نقض قرارداد روانیخیانت درکشدهمیل به انتقاممیل به اجتنابهتلمشتریخیانتمشتریانهتلها
-
نویسنده مسئول : خادمی گراشی، مهدی ؛ نویسنده : بخش نژاد، رضا ؛ نصرتی، شیوا ؛
(26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها:بازاریابی توصیه ای الکترونیکیمدل پذیرش اطلاعاتکیفیت بحثماهیت وبسایتاعتبار منبعاطلاعاتپذیرش اطلاعاتکیفیت اطلاعاتکیفیتمصرفکنندگانمفیدبودن اطلاعات
-
نویسنده : مولا قالقاچی، مریم ؛ نویسنده مسئول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
(17 صفحه - از 177 تا 193 )
کلیدواژه ها:قصد خرید سبزاعتماد سبزشستوشوی سبزسردرگمی سبزخطر درکشدۀ سبز
-
نویسنده : حسینی، سید رسول ؛ فرخیان، ساحل ؛ غفوری فرد، مهدی ؛ نویسنده مسئول : صادقی، تورج ؛
(32 صفحه - از 195 تا 226 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشفراترکیبجوامع آنلایناشتراک دانش مشتریجوامع آنلاین برنداطلاعاتجوامع آنلاینمدیریت دانش مشتریپژوهش