کلیدواژه اعتماد به برند / (65 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دوستی، علی ؛ محمدپور، زینب ؛ اسماعیلی، فاطمه ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (19 صفحه - از 1017 تا 1035 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندمشارکت مشتریکشور مبداجوامع برند مبتنی بر رسانه های اجتماعی SMBBC
-
2.
نویسنده مسئول : العیدانی، اسامه ؛ نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1402، سال دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 328 تا 339 )
کلیدواژه ها:تعامل اجتماعیاعتماد به برندهویت مشترکاجتماع برندی آنلاین
-
3.
نویسنده : بیرجندی، مسعود ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (14 صفحه - از 80 تا 93 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندنام و نشان تجاری برجستهتصمیم گیری به خرید مصرف کنندگان
-
4.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:علوم جغرافیایی»بهار 1402 - شماره 42 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 74 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتبریزوفاداری به برندارزش درک شدهاعتماد به برندهویت یابی مشتری با برند
-
5.
نویسنده : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ نویسنده مسئول : معینی، دکتر حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 130 تا 136 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
6.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : صادقی، سحر ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 145 تا 172 )
کلیدواژه ها:رفاه ذهنیاعتماد به برندبازاریابی تجربیکیفیت تجربه ارتباطی مشتریبـهبــهمشـتریمشــتریمشتری
-
7.
نویسنده : راموز، نجمه ؛ نویسنده مسئول : طاهری، نجمه ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (18 صفحه - از 334 تا 351 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندمالکیت روانی برنداجتماع برندعجین شدن مشتریان
-
8.
نویسنده : شهبازی، ویدا ؛ رحیمیان، مهرداد ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددتعهد به برنداعتماد به برندرضایت از برندمنافع برندتعهدمشتریانرضایتاعتمادمصرفکنندگانBrand
-
9.
نویسنده : کرامتی، مژگان ؛ بهمنی، اکبر ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (13 صفحه - از 2515 تا 2527 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندروابط برندرضایت از برندمشتریاعتمادرضایتمشتریانرضایت مشتریارتباطاتپژوهش
-
10.
نویسنده مسئول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ نویسنده : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 151 تا 175 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (3 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)