کلیدواژه Brand / (296 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طاهری مینا، فوزیه ؛ لطیفی، میثم ؛ حاجی بابایی، حسین ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 202 تا 231 )
-
2.
نویسنده : Karami، Maziar ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها:MarketingBrandbusinessbehaviorTrustconsumerAdvertising
-
3.
نویسنده : کردانی، سجاد ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1402- شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 99 تا 130 )
کلیدواژه ها:هویت ملیتصویرسازیبرندمولفههای قومیبرند ملی
-
4.
نویسنده : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : حیدری، زهرا ؛
مجله:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1402 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 2 تا 16 )
کلیدواژه ها:نوآوریبرنددارایی نامشهود
-
5.
نویسنده : سهلی، فرزانه ؛ نویسنده مسئول : علیدوستی، سیروس ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1402 - شماره 134 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 32 تا 70 )
کلیدواژه ها:بازاریابیکتابخانههای دانشگاهیبرندسازیمدل برندسازیبرند
-
6.
نویسنده : حسینی، سید رسول ؛ تقوی، هادی ؛ نویسنده مسئول : فرخیان، ساحل ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 رتبه الف (وزارت علوم (33 صفحه - از 6 تا 38 )
-
7.
نویسنده مسئول : واشقانی فراهانی، محمد ؛ نویسنده : نیکنام، منوچهر ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1402 - شماره 57 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 117 تا 134 )
کلیدواژه ها:برندسازیثبات سازمانیصنایع نفتگاز و پتروشیمیبرند
-
8.
نویسنده : آقایی، وحید ؛ نوروزی سیدحسینی، رسول ؛ نویسنده مسئول : نظری، شهرام ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1402 - شماره 14 (25 صفحه - از 23 تا 47 )
کلیدواژه ها:وفاداریبرندمقاومت اجتماعیقدرت اجتماعی
-
9.
نویسنده مسئول : شریعت نژاد، علی ؛ نویسنده : رضایی نژاد، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 148 تا 174 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبرندگفتگوی برندقدرت گفتگوپذیری برند
-
10.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : آهنگران، جعفر ؛ عادل پناه، امید ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 247 تا 260 )
کلیدواژه ها:گردشگریوفاداریبرنداصالت برند مقصد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (95 مقاله)
- علمی-پژوهشی (44 مقاله)
- الف (21 مقاله)
- B (11 مقاله)
- A (10 مقاله)
- ج (9 مقاله)
- بین المللی (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)