کلیدواژه اعتماد مشتری / (85 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طلوعی، کاظم ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رمضانی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 (20 صفحه - از 278 تا 297 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریقصد خرید مشتریانتجربه مشتری
-
2.
نویسنده : حضرتی، مرتضی ؛ خورسندی شهرستانی، فرزاد ؛ کاوه گر، پرهام ؛
مجله:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»تابستان 1403 - شماره 35 (10 صفحه - از 15 تا 24 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتهویت مشتری با سازمان
-
3.
نویسنده : طاهرخانی کوجری ها، علی ؛ نویسنده مسئول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (15 صفحه - از 256 تا 270 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریباشگاه مشتریانبرند سازیالگوی بازاریابی
-
4.
نویسنده : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (19 صفحه - از 99 تا 117 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکصنایع دستیرفتار مشتریاناعتماد مشتریاطمینان در خرید
-
5.
نویسنده : فروزانفرد، نرجس ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (16 صفحه - از 224 تا 239 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریخدمات الکترونیکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتعهد مشتریان
-
6.
نویسنده مسئول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 صفحه - از 175 تا 187 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
-
7.
نویسنده : محمودی، سحر ؛ خناری نژاد، مرضیه ؛ برزگر قرتکلائی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، رضا ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (21 صفحه - از 169 تا 189 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریارزش درک شدهکیفیت خدمات درک شده
-
8.
نویسنده : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجله:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (41 صفحه - از 60 تا 100 )
کلیدواژه ها:تجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتالاعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتال
-
9.
نویسنده : ناصری، امین ؛ پور پاکی، نیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریاعتماد مشتریانرفتار اخلاقی کارکنانمشتریمشتریاناعتماد مشتریرضایت مشتری
-
10.
نویسنده : غفوریان مظلوم مقدس، مهدی ؛ غلامپور، الهه ؛ مومنی، محمدجواد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (21 صفحه - از 310 تا 330 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریتصویر برندقصد خرید مجددتجربه مشتریمشتریمشتریانتصویر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- ب (9 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)