کلیدواژه تعهد مشتریان / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فروزانفرد، نرجس ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (16 صفحه - از 224 تا 239 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریخدمات الکترونیکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتعهد مشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : طاطاری، سارا ؛ نویسنده : قره باش، نعیمه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 31 (جلد اول) (14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها:تصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولخشنودیتعهد مشتریان
-
3.
نویسنده مسئول : خداداد کاشی، شعله ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1398 - شماره 31 ، ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 15 تا 24 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریباشگاه های الزهراعدالت درک شدهتعهد مشتریان
-
4.
نویسنده : شجاعی، کرم اله ؛ همراهی، مهرداد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 15 (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهشهر شیرازبانک قوامینتعهد مشتریان
-
5.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛ علی پور، خالد ؛
مجله:زن و مطالعات خانواده»بهار 1395 - شماره 31 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 39 تا 55 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهشخصیت برندتعهد به برندکاربران زن تلفنهای همراهتعهدشخصیتمشتریکاربران زن تلفنهای همراهکاربرانمشتریانتعهد مشتریپژوهش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)