-
1.
نویسنده مسئول : خداداد کاشی، شعله ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 15 تا 24 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریعدالت درک شدهتعهد مشتریانباشگاه های الزهرا
نویسنده مسئول : خداداد کاشی، شعله ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 15 تا 24 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداریعدالت درک شدهتعهد مشتریانباشگاه های الزهرا