کلیدواژه رفتار مشتریان / (30 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : غریبی، حسن ؛ نویسنده : شهیدی، امیرحسین ؛ خیراللهی زکی، هادی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیرفتار مشتریانبازاریابی سبزانتخاب محصول سبز
-
2.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : چاوشی، سید کاظم ؛ رحیمی زاده، نسیم ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 121 تا 148 )
کلیدواژه ها:واقعیت مجازیرفتار مشتریاننظریه استفاده و رضامندیارزش درکشدهنظریه انتشار نوآوریپیچیدگی درکشدهآسودگی ذهنی
-
3.
نویسنده : خدیور، آمنه ؛ گلشنی، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : گلستانی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 209 تا 240 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبی مصنوعیرفتار مشتریانمدل کسبوکار دایرهایقصد خرید اخلاقیرستوران گارگوپگردشگریمشتریانمدلمحصولاتمدل کسب و کار
-
4.
نویسنده مسئول : اکرامی، مریم ؛ نویسنده : حسینی نیا، سیدرضا ؛ باقری، هادی ؛
مجله:تربیت بدنی و علوم ورزشی»تابستان 1402 - شماره 6 (17 صفحه - از 77 تا 93 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترفتار مشتریانباشگاهریسک های تغییرمشتریمشتریانباشگاههای ورزشیتمرینزنانمضمون
-
5.
نویسنده : ارباب، طاهره ؛ قره خانی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمیدی، حجت اله ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 رتبه A (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 115 تا 135 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریرفتار مشتریاننگرش مشتریبازاریابی موبایل
-
6.
نویسنده : عموئی، ایمان ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 67 تا 90 )
کلیدواژه ها:کجرفتاری مشتریانسوگیری ذهنیسوگیری حسیسوگیری اعتقادیسوگیری شناختیبورسسوگیریهای ذهنیبانکرفتاریرفتار مشتریانپژوهشمدل
-
7.
نویسنده : حمزوی، جهانگیر ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (18 صفحه - از 523 تا 540 )
کلیدواژه ها:پذیرش بانکداری اینترنتی رفتار مشتریان انتظار تلاش انتظار عملکرد تسهیل شرایط
-
8.
نویسنده : مختاریان، فرنوش ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (14 صفحه - از 107 تا 120 )
کلیدواژه ها:داده کاوی رضایت مشتریان رفتار مشتریان خلق دانش فروشگاه های زنجیره ای
-
9.
نویسنده : آقامحمد، نسرین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (20 صفحه - از 707 تا 726 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی معادلات ساختاری رفتار مشتریان تصویر شرکت
-
10.
نویسنده : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ طالبی، داود ؛ نویسنده مسئول : محمد کریمی، یوسف ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 477 تا 497 )
کلیدواژه ها:بانکرفتار مشتریانرسانه اجتماعیکلانداده
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- C (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)