کلیدواژه اعتماد مشتری / (71 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ کردنائیج، اسد الله ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»تابستان 1388 - شماره 61 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکاعتماد مشتریمتغیر های زیرساختیمتغیر های فردی مشتریانمتغیر های مربوط به شرکتاعتمادعوامل مؤثر بر اعتماد مشتریمشتریانزیرساختیتارنمااطلاعاتفرضیۀ
-
2.
نویسنده : الهی، شعبان ؛ حمدان، محمود ؛ حسن زاده، علی رضا ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1388 - شماره 35 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 30 تا 46 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیرضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریپایگاه وب
-
3.
نویسنده : جوان مرد، حبیب الله ؛ سلطان زاده، علی اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 53 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 225 تا 256 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرید الکترونیکیتصویر برندویژگی وب سایتمشتریاینترنتوبسایتمشتریاناطلاعاتاعتماد
-
4.
نویسنده : عباس نژاد، سعید ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ صحت، سعید ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1390 - شماره 104 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 131 تا 154 )
کلیدواژه ها:بیمه عمروفاداری مشتریاعتماد مشتریرفتار فروش اخلاقیمشتریبیمهبیمههای عمرشرکت بیمه
-
5.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
-
6.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ حسینی، حسن ؛ اصغریه اهری، حامد ؛ آرین، ابوالفضل ؛ دریکنده، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانتاکتیک های بازاریابی رابطه ایکیفیت ارتباطشرکت ایرانسلمشتریمشتریانبازاریابیرضایت مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریاعتماد مشتری
-
7.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریدرگیری ذهنیفرآورده های لبنیتعهد مشتری
-
8.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ کرمی، مسعود ؛ برهان زاده، الیا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریابعاد اعتمادفروشگاه های شهروندکارکنانمشتریاعتمادمشتریان
-
9.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ زند حبیبی، کیمیا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1393 - شماره 6 (17 صفحه - از 29 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریتعهد مشتریصنعت رستوران غذای فوری
-
10.
نویسنده : نژادشکوهی، فاطمه ؛ دعایی، حبیب الله ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1393، دوره دوازدهم - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 105 تا 123 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریابعاد فرهنگی هافستدادراک مشتری از شرکتخرید اینترنتادراک مشتریفرهنگزن گراییمردگرایی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- ب (7 مقاله)
- الف (4 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)