خدادادحسینی، سید حمید/ 196 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 158 |
میان رشته ای 11 |
علوم اجتماعی 9 |
علوم سیاسی 6 |
اقتصاد 4 |
تربیت بدنی 3 |
حسابداری 2 |
علوم تربیتی 1 |
روانشناسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 89 |
ب 57 |
الف 9 |
علمی-ترویجی 8 |
ج 4 |
بین المللی 2 |
-
1.
نویسنده : رشیدی آشتیانی، بابک ؛ اکبری مقدم، بیت اله ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1403 - شماره 64 ، A+ (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 48 تا 66 )
کلیدواژه ها:ویژگیهای کلامی محصولویژگیهای بصری محصولتجربه زیسته مشتری آنلاینخردهفروشی آنلاین
-
2.
نویسنده : بخشی ریزی، مرضیه ؛ آکوچکیان، احمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1403، دوره بیست و دوم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 106 تا 119 )
کلیدواژه ها:روششناسیتصمیمگیری استراتژیکمبانی پارادایمیپارادایم قرآنبنیانروششناسی تصمیمگیری استراتژیک
-
3.
نویسنده : صادقیانی، فرشاد ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ اسماعیلی نسب، مریم ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 ، الف (وزارت علوم/ISC (58 صفحه - از 67 تا 124 )
کلیدواژه ها:کیفیت شخصیت برندشخصیت برند مثبت. منفی و دووجهیشخصیت برند پررنگ و کمرنگبرند بدون شخصیتمشکل و اختلال شخصیت برند
-
4.
نویسنده : علیزاده مقدم، شکوه سادات ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدیان، ایوب ؛ نویسنده مسئول : کرد نائیج، اسدالله ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1402 - شماره 62 ، ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 84 تا 115 )
کلیدواژه ها:تحول دیجیتالخردهفروشی پوشاکمدل مفهومی شکلگیری استراتژی
-
5.
نویسنده : امین زاده واحدی، میثم ؛ اکبری مقدم، بیت اله ؛ نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1402 - شماره 55 ، A+ (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مشتریفروشگاه فیزیکی و آنلاینلمس فیزیکیلمس مجازی
-
6.
نویسنده : علیزاده مقدم، شکوه سادات ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدیان، ایوب ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 59 تا 88 )
کلیدواژه ها:پیشران هاتصمیم گیری استراتژیکتحول دیجیتالتئوری داده بنیاد چندگانهخرده فروشی پوشاکپیشرانسازمانفناوری اطلاعاتکارکنان
-
7.
نویسنده : محجوب، حسین ؛ کردناییج، اسدالله ؛ اسماعیلی نسب، مریم ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 27 تا 49 )
کلیدواژه ها:مدل مزاج و منش کلونینجر (TCI) (Temperament and Character Inventory)ناسازگاری شناختی پس از خریددرگیری ذهنی مشتری
-
8.
نویسنده : رشیدی آشتیانی، بابک ؛ اکبری مقدم، بیت اله ؛ نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 244 تا 262 )
کلیدواژه ها:ویژگی بصریویژگی کلامیتجربۀ زیستۀ مشتریپدیدارشناسیمشتریسکواطلاعاتمشتریانبصریمحصولاتکلامیپلتفرم
-
9.
نویسنده : امین زاده واحدی، میثم ؛ اکبری مقدم، بیت اله ؛ نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1402 - شماره 45 ، الف (وزارت علوم (27 صفحه - از 43 تا 69 )
کلیدواژه ها:تجربه زیستهطبقات محصوللمس محصولفروشگاه فیزیکی و اینترنتی
-
10.
نویسنده : ملک محمدی، مجید ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»تابستان 1402 - شماره 60 ، ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 114 تا 128 )
کلیدواژه ها:استراتژی کارآفرینانهتحلیل مضمونفراترکیبشکست کارآفرینانهعوامل شکست نوآفرین