کلیدواژه ادراک مشتری از شرکت / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نژادشکوهی، فاطمه ؛ دعایی، حبیب الله ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1393، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 105 تا 123 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریابعاد فرهنگی هافستدادراک مشتری از شرکتخرید اینترنتادراک مشتریفرهنگزن گراییمردگرایی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)