کلیدواژه اعتماد مشتری / (71 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : دبیری فرد، آریانا ؛ فردافشاری، امین الله ؛ داوری، کوروش ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (25 صفحه - از 1735 تا 1759 )
کلیدواژه ها:قانونیاخلاقیشیرازاقتصادیمسئولیت اجتماعیهتلتصویر شرکتاعتماد مشتریبشردوستانهزمان بحرانتصویرمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریان
-
52.
نویسنده : پارسا، بیتا ؛ ترکاشوند، سعید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:دلبستگیاعتماد مشتریتعلق خاطر مشتری
-
53.
نویسنده : قزلباش، علی ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحه - از 42 تا 49 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
-
54.
نویسنده : صید احمدی، فرشید ؛ قره بیگلو، حسین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 159 تا 164 )
کلیدواژه ها:اخلاقبازاریابیرسانه اجتماعیاعتماد مشتری.
-
55.
نویسنده : خانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریرفتار مشتریان در خریدهای آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
56.
نویسنده : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 ، ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 223 تا 242 )
کلیدواژه ها:گردشگریتجارت الکترونیکصنایع دستیاعتماد مشتریمشتریمشتریانمدل
-
57.
نویسنده : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 ، A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
58.
نویسنده مسئول : حجتی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : اسلامبولچی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1401 - شماره 37 (جلد دوم) (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبانکداری الکترونیکیاعتماد مشتریعوامل موثر بر اعتماد مشتریمشتریاطلاعاتبانکسوالوبسایت
-
59.
نویسنده : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
60.
نویسنده : سیدی، سیده سمانه ؛
مجله:پژوهش و مطالعات علوم اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- ب (7 مقاله)
- الف (4 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)