کلیدواژه الگوی بازاریابی / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طاهرخانی کوجری ها، علی ؛ نویسنده مسئول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (15 صفحه - از 256 تا 270 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریباشگاه مشتریانبرند سازیالگوی بازاریابی
-
2.
نویسنده : زربخش، امین ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 3 (13 صفحه - از 195 تا 207 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونمدلسازی ساختاری تفسیریالگوی بازاریابیرمز ارزصرافی رمزارز
-
3.
نویسنده : ولی نژاد، صادق ؛ سعیدی، پرویز ؛ مستقیمی، محمود رضا ؛ نویسنده مسئول : عباسی، ابراهیم ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1400، سال یازدهم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 333 تا 348 )
کلیدواژه ها:رویکرد کیفیصنایع دستیکسب و کارهای خانگیالگوی بازاریابی
-
4.
نویسنده : الهیاری، سمیرا ؛ بدیعزاده، علی ؛ پورفرج، اکبر ؛ نویسنده مسئول : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 ، ج (وزارت علوم (30 صفحه - از 59 تا 88 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییمقصد گردشگریالگوی بازاریابیبازاریابیبازار
-
5.
نویسنده : غلامپور، اسدالله ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
مجله:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»زمستان 1398 - شماره 44 ، A+ (دانشگاه آزاد (28 صفحه - از 31 تا 58 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمرسانه های اجتماعیمحصولات ارگانیکالگوی بازاریابیمحصولات غذایی و نوشیدنی
-
6.
ارائه الگوی بازاریابی شیر در مناطق روستایی؛ (مطالعه ی موردی: روستاهای شهرستان خدابنده ی استان زنجان)
نویسنده : صادقلو، طاهره ؛ رضوانی، محمد رضا ؛ فرجی سبکبار، حسن علی ؛ رکن الدین افتخاری، عبدالرضا ؛
مجله:جغرافیا و توسعه ناحیهای»پاییز و زمستان 1393 - شماره 23 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:تحلیل مسیرمناطق روستاییشهرستان خدابندهنرم افزار AMOSالگوی بازاریابیبازاربازاریابیروستاییشـیر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)