خلیلی یادگاری، مریم/ 5 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه اقتصاد انرژی 4 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : علیشیری، هدیه ؛ محمدباقری، اعظم ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجله:اقتصاد انرژی»آذر و دی 1392 - شماره 161 و 162 (6 صفحه - از 32 تا 37 )
-
2.
گزارشگر : محمدباقری، اعظم ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛ علیشیری، هدیه ؛
مجله:اقتصاد انرژی»فروردین و اردیبهشت 1392 - شماره 155 و 156 (3 صفحه - از 30 تا 32 )
-
3.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
4.
نویسنده : محمدباقری، اعظم ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجله:اقتصاد انرژی»تیر و مرداد 1391 - شماره های 151 و 152 (12 صفحه - از 52 تا 63 )
-
5.
مصاحبه شونده : سلطانیه، محمد ؛ مصاحبه کننده : خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجله:اقتصاد انرژی»دی و بهمن 1388 - شماره 122 و 123 (9 صفحه - از 24 تا 32 )
کلیدواژه ها:پروتکل کیوتوتغییر آب و هواکنوانسیونکشورهای در حال توسعهتعهداتآمریکاسند