کلیدواژه وفاداری به نام و نشان تجاری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نجفی زاده، نادره السادات ؛ حیدری، محمد علی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1395 - شماره 2 (11 صفحه - از 99 تا 109 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت ادراک شدهنام ونشان تجاریوفاداری به نام ونشان تجاریبازارخدمات
-
2.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 101 تا 116 )
کلیدواژه ها:ریسک گریزیتبلیغات شفاهیدرگیری محصولدلبستگی به نام و نشان تجاریاعتماد به نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمصرفکنندگانپژوهش
-
3.
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1391 - شماره 107 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام ونشان تجاریارزش ویژه نـام ونـشان تجـاریآگـاهی از نام ونشان تجاریتداعی نام ونشان تجاریکیفیت درک شده از نام ونشان تجاری
-
4.
نویسنده : مرادی، محسن ؛ بدری، بهناز ؛
مجله:پژوهشنامه چاپ و نشر»پاییز 1391 - شماره 4 (13 صفحه - از 51 تا 63 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریکیفیت درک شده نام و نشان تجاریوابسته های نام و نشان تجاری
-
5.
نویسنده : كرباسيور، عليرضا ؛ ياردل، سعيده ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (16 صفحه - از 14 تا 29 )
کلیدواژه ها:نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریکیفیت درک شدهآگاهی از نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندهتداعی نام و نشان تجاری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشنامه چاپ و نشر 1 |
نشریه بازاریابی پارس مدیر 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه پژوهشگر 1 |
نشریه پژوهشنامه بیمه 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)