کلیدواژه آگاهی از نام و نشان تجاری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عباسی، جواد ؛ پور رضا، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:مصرف منزلت گراسن شناختیآگاهی از نام و نشان تجاریحساسیت به قیمتمیانسالتحصیل کرده
-
2.
نویسنده : عباسی، محمد رضا ؛ ابراهیم پور، علی رضا ؛ عاملی، محمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1392 - شماره 112 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریتعمیم نام و نشان تجاریتوصیه خرید نام و نشان تجاریبیمه گذارانارزش ویژه نام و نشاننام و نشان تجاریبیمهنـام و نشـان تجـاریمشترینـام و نشان تجاریارزش ویـژه نـام و نشـان
-
3.
نویسنده : حقیقی کفاش، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1391 - شماره 107 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 97 تا 120 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام ونشان تجاریارزش ویژه نـام ونـشان تجـاریآگـاهی از نام ونشان تجاریتداعی نام ونشان تجاریکیفیت درک شده از نام ونشان تجاری
-
4.
نویسنده : مرادی، محسن ؛ بدری، بهناز ؛
مجله:پژوهشنامه چاپ و نشر»پاییز 1391 - شماره 4 (13 صفحه - از 51 تا 63 )
کلیدواژه ها:وفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریکیفیت درک شده نام و نشان تجاریوابسته های نام و نشان تجاری
-
5.
نویسنده : كرباسيور، عليرضا ؛ ياردل، سعيده ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (16 صفحه - از 14 تا 29 )
کلیدواژه ها:نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریکیفیت درک شدهآگاهی از نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندهتداعی نام و نشان تجاری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشنامه بیمه 2 |
نشریه پژوهشنامه چاپ و نشر 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه پژوهشگر 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)