سلیمان زاده، امید/ 7 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 4 |
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه راهبردهای بازرگانی 1 |
نشریه مدیریت بهره وری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 4 |
مدیریت 3 |
-
1.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : سلیمان زاده، امید ؛ فکور یوسف آباد، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها:هتلداریمتن کاویسایت تریپادوایزرتجربههتلشبکۀ مضامینگردشگریپژوهش
-
2.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : سلیمان زاده، امید ؛ فکور یوسف آباد، محسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 81 تا 104 )
-
3.
نویسنده : خلیل نژاد، شهرام ؛ کراقلی، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : سلیمان زاده، امید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1400 - شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 235 تا 264 )
کلیدواژه ها:معناگردشگرمقصد گردشگریروششناسی کیومقصـدشهر شیرازهـابـهذهنیپژوهش
-
4.
نویسنده : خلیل نژاد، شهرام ؛ کراقلی، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : سلیمان زاده، امید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1400 - شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 235 تا 264 )
کلیدواژه ها:معناگردشگرمقصد گردشگریروششناسی کیوگونهشناسی ذهنیمقصـدشهر شیرازهـامکانبـهذهنیپژوهش
-
5.
نویسنده : طهماسبی، داریوش ؛ آقازاده، هاشم ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1398 - شماره 49 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 69 تا 91 )
کلیدواژه ها:بهرهوریعملکردکارآفرینی سازمانیبازاریابی داخلیکارکنانتوسعه کارکنانبانک تجارتسازمانمشتریان
-
6.
نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده : رحمت ابادی، یزدان ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندارتباطات بازاریابیپاسخ مشتریارزش ویژه ارتباطی
-
7.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک