تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : دادبه، شیوا ؛
(25 صفحه - از 4 تا 28 )
کلیدواژه ها:عوامل پیشبرنده و بازدارندهارزشهای لذتجویانهارزشهای فایدهگرایانهتمایل به خرید برخط
-
نویسنده : ابراهیمی، مهدی ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ نویسنده مسئول : بالنده، طالب ؛
(20 صفحه - از 34 تا 53 )
کلیدواژه ها:مطالعه چندموردیبازارهای چندسویهشایستگی های پلتفرمروش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین-بدترین خطی
-
نویسنده : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نادری بنی، محمود ؛
(27 صفحه - از 57 تا 83 )
کلیدواژه ها:گونه شناسیآلودگی های زیست محیطیمرور دامنه ایمسئولیت اجتماعی شرکت هاسبزنمایی
-
نویسنده : دهقان، مائده ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ نویسنده مسئول : میرغفوری، سید حبیب اله ؛
(15 صفحه - از 87 تا 101 )
کلیدواژه ها:توسعهبنگاههای کوچک و متوسطکسب و کار الکترونیکصنعت کاشی و سرامیکمدل پویایی سیستم
-
نویسنده : بیرانوند، نساء ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده مسئول : عارف نژاد، محسن ؛
(31 صفحه - از 105 تا 135 )
کلیدواژه ها:منابع مالیانعطافپذیری بازارمحورشهرکهای صنعتی استان لرستانقابلیتهای پویای بازاریابیپیکربندی فضایی
-
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : نظری، کامران ؛ اکبری، پیمان ؛
(28 صفحه - از 139 تا 166 )
کلیدواژه ها:آگاهی از نشان تجاریفنآوری بازیوارسازیوفاداری نشان تجاریدلبستگی مشتریآژانسهای گردشگری
-
نویسنده مسئول : غنی تفرشی، مهتاب ؛ نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
(23 صفحه - از 170 تا 192 )
کلیدواژه ها:همآفرینی ارزشقصد تولید مشترکقصد مشارکت در آیندهشرکتهای فناور پارک علم و فناوری کرمانتجارت الکترونیک
-
نویسنده : دانایی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : رعیتی بنادکوکی، زهرا ؛
(21 صفحه - از 196 تا 216 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطهحساسیت به قیمتتجربه مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعینیات مشتری
-
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ استیری، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
(22 صفحه - از 220 تا 241 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیفرسودگی عاطفیسرپرستی سواستفاده گرانهطفرهروی اینترنتی
-
نویسنده مسئول : نیکبخت، امین ؛ نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
(30 صفحه - از 245 تا 274 )
کلیدواژه ها:گرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهوروفاداری به برندرسانههای اجتماعی